Toimitusehdot

Maksaminen ja maksutavat.

Tilauksesi maksun voit valita Paytrailin valikosta joko verkkopankilla, korttimaksulla, laskulla tai Paytrail tilillä.

Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksunpalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottofirmojen kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj;llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatio tapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti tuotteen toimittajaan.(sanna.puhakka@korunilo.fi) 040 5421486.

Paytrail Oyj y-tunnus 2122839-7. Innova 2. Lutakonaukio 7, 40100 JYVÄSKYLÄ. puhelin: 020 718 1830. www.paytrail.com

Tilaus ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta myös tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina että pakettisi sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevin tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

sanna.puhakka@korunilo.fi

Sanna Puhakka 040 5421486

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisesti käytössä olevan toimitustavan mukaan. Toimituskulut Suomen alueella kirjattuina kirjeenä 8€. Yli 100 € tilaukset ilman toimitusmaksuja.  Tuotteet toimitetaan asiakkaalle postitse hänen ilmoittamaansa osoitteeseen ja tilaukset toimitetaan saapumisjärjestyksessä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika- arvioihin on kerrottu jos olet tilannut jo varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme teille mahdollisista viivästyksistä välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista  viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa selkeästi poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Toivomme että asiakkaat ovat tyytyväisiä hankkimiin tuotteisiin. Mikäli kuitenkin jostain syystä haluat palauttaa tilaamasi tuotteen on sinulla kuluttajasuojalain mukainen oikeus tehdä se 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen on ehdottomasti oltava käyttämätön ja uuden veroinen. Myös kaikki mahdolliset mukana toimitetut materiaalit esitteet ja rasiat on liitettävä mukaan.

Pakkaa palautettavat tavarat huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakettiinsa ja liitä mukaan tilauksen mukana toimitettu kuitti sekä omat yhteystietosi. Jos haluat vaihtaa tuotteen johonkin muuhun vastaavaan niin otathan meihin yhteyttä. Palautettavien pakettien kustannukset maksaa asiakas itse. Hyvitämme myös alkuperäiset postikulut kun lähetetty tuote palautuu perille. Palautuslähetyksen saavuttua maksamme rahat tilillesi mahdollisimman pian Paytrailin kautta. Rahojen palautumiseen kannattaa varata ainakin 8-10 arkipäivää.

Sivustossa mainitut hinnat ovat voimassa toistaiseksi koskien myös posti- ja käsittelykuluja. Koska jalometallien maailmanmarkkinahinnat vaihtelevat, pidätämme oikeiden tehdä muutoksia hintoihin ja toimitusehtoihin. Hintoja ei kuitenkaan muuteta  jo korunilolle saapuneisiin tilauksiin vaan niissä sovitut hinnat ovat sitovia. Korunilo ei maksa korkoa asiakkaiden verkkokaupan tileillä oleville varoille. Surin osa tuotteista tehdään käsityönä. Siksi voi olla mahdollista että saman mallisissa tai saman sarjan tuotteissa voi olla pieniä eroja, jotka kuuluvat yksilöllisen, käsintehdyn korun ominaispiirteisiin eikä niitä voi lukea tuotteen virheeksi.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot- kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vairioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti